>

sovmorgon

ännu en ny dag, fast idag är jag ledig. sovmorgon var längesen sist... skönt!

igår var det fullt upp, hann absolut inte blogga. jobb, sjukgymnastik, barnvakt både alexiz & leo, hem med alexiz, laga mat, åka till skillingaryd kolla på fotbollsmatch (sprang mest efter alexiz :P), sen lämna honom hemma och till slut hv matchen.

därför var det skönt med lite extra sömn... va sjukt trött och ännu värre blev det när hv förlorade. fan! men men ny match ikväll... måste bli vinst asså!
i alla fall... idag ska jag & D till ryhov och sen va lite i stan... ska åka och hämta honom på jobbet snart... hej så länge!


jag och min plutt

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: