>

HV 71 !!!!!!!

såååå jävla gott!!!! SM-GULD!!!!!!!!!!!!! Fan va bra hv är. sjukt spännande match igår... dessvärre jobbade jag men inga problem att ha radion på ;)
missade guld-festen igår... skulle börja 7 idag så var tvungen att hoppa över festen. men lugnt, på onsdag blir det fest igen hehe...

idag har jag i alla fall jobbat, till 17 egentligen men fick gå tidigare. så skönt. synd bara att man missar våran seriepremiär match. matchen spelas i ormaryd typ nu, men jag skulle aldrig ha hunnit dit. får bli nästa gång istället! tänkte dra till idrottsplatsen sen och kolla på waggeryd när de spelar sin premiärmatch. ska bli spännande!
nu är det duschen som gäller och sen hem och pussa min babe =)
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: