>

ändrade planer

nu leder hv med 3-1. fan va gött!!! men det är fortfarande en period som fattas... kollar på både matchen och försöker göra mig i ordning inför kvällen.

på tal om kvällen... blev helt ändrade planer. först var det sthlm som gällde för mig och D. men det blev inte av så då var det meningen att jag skulle bowla med några vänner som fyller år. men pengakassan säger nej nej, det är långt kvar till lönen. så jag hoppar det =(
då blir det grillfest på hemmaplan istället. öl, grill och gott sällskap. billigt och bra! synd att vädret suger... saknar sommaren och festerna...





fan va jag hatar att va pank... ibland är det tufft men det brukar lösa sig.
nähä... måste fortsätta göra i ordning mej och få tag på sassa. sassa om du läser... SVARA I TELEONEN!!!
Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: