>

uttråkad

sitter här och är uttråkad. vill sova men kan inte. nää så farligt är det inte haha. jag sitter ju här och en annan spelar tv-spel. roliga nöjen =)

har tittat på flickan som lekte med elden. igår såg vi första filmen, män som hatar kvinnor. kollar knappt aldrig på svenska filmer men dessa är riktigt bra. den tredje går på bio nu så jag få se vad som händer, bio eller filmmys?
planerna var ju att åka till ullared imorgon, men det kändes ganska onödigt för det var inget särskilt man behövde därifrån ändå. får bli a6 istället. måste ta tag i julklapparna nu, hatar att stressa med sånt. men vad vill jag ha? hmm...

- en snygg klocka ;) (typ herrklocka)
- presentkort från ikea
- en jättefin vit fruktskål från village ("flera våningar")
- presentkort från stadium (nya fotbollsskor så klart)
- carolina gynnings nya parfym
- upplevelsepresent (men jag åker inte iväg ensam hehe)

kommer inte på nått mer så det räcker. nu blir det en dusch sen sängen som kallar. natti natti.  

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: