>

sent inlägg, jag vet =)

här sitter jag i min nya lägenhet. allt är flyttat och klart. men har en hel del saker kvar att köpa. igår beställde jag bland annat hem matsalsmöblerna som jag visade upp på bloggen för ett tag sen. kommer om ca 2-3 veckor.
annat som jag vill ha är köksmöbler till köket då, en två sitsig ektorpsoffa, soffbord, tv-bänk och en liten expedithylla till sovrummet. mattor, gardiner, lampor behövs också. det kommer bli så bra =)

igår började försäsongen. som jag trodde skulle bli så jobbigt men hallå? vi var bara typ 8 stycken, två halvskadade bland annat. men det blev lite basket och lite fotboll ändå. men med detta finger kan jag ju glömma fotbollsträningar. dom i laget va ju rädda för att komma i närkamper med mig och jag va ju rädd för att stöta emot nån. får väl hålla mig till löp-passen och cirkel/brottning- passen i fortsättningen. men det gör inget för min del hehe.

idag ska jag in till stan inhandla en digitalbox. de va ju slut här i audi video. sen kanske en tripp till bergmans möbler och ikea. behöver ju den där expedithyllan till all smink, hårprodukterna, smyckerna m.m... och till slut ett sjukhusbesök hos D =)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ivonne de Australia

love your pictures , to bad i cant understand a word.see ya ;)

2009-12-02 @ 00:25:30
Postat av: jacky

its like a my diary. but everybody can read this =)

2009-12-02 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: