>

new moon

idag har jag vart i jönköping heeela dagen. började dagen med att besöka media markt med papi. kom ut därifrån med en ny digitalbox med kortläsare till massor av kanaler... äntligen kan jag få titta på tv!!

senare var det återigen besökdax hos arbetsterapeauten. tvätta och plåstra om. 100-125 spänn varje gång för det enkla besväret hehe. sen uppåt till D igen. fast denna gång så beställde vi biljetter till bio. new moon. efterlängtat... JA!  
men jag var hungrig först så klart, var tvungen att svänga förbi äckliga mcdonalds eftersom det var bråttom. men vi hann så klart köpa massor med godis och snacks och coca hahaha... matvrak vi?? okej, mest jag kanske.

filmen va så klart skitbra! men ska man va lite negativ då så var det lite för lite romantik i filmen... nu paradise nästa =)

 

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: