>

montera möbler... jag?

vilken dag asså! puhhhhhhhhhhh... har vart full rulle idag!


senare på förmiddagen så kom min kära syster michelle och kevin hit och hälsade på. de tog med sig goda lussebullar. vi satt och fikade och tjatade. sen satte jag igång...röjde hela lägenheten. mitt i all kaos kom mami och hälsade på. hon höll mig sällskap medans jag packade upp allt. det enda som fattas är ju de jävla möblerna. vill ha vill ha vill ha... men pengarna fattas. en sak i taget =)


nu sitter jag här, nyduschad. ska ta mig lite mat och sätta mig ner och kolla på kvällens avsnitt av paradise. tyvärr funkar inte digitalboxen än, så det får bli genom nätet. tur att det finns! bjuder även på lite bilder från gårdagen när jag för första gången i mitt liv typ lyckas montera ihop en möbel. blev helt överlycklig när jag gjorde klar ena hyllan men när jag kom till den andra... då gick "träpinnarna" sönder. blev sur så jag gick och la mig. 




jag snurrar & snurrar


på gång


sista plankan kvar


färdig =)

 

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: