>

juuul

om en kvart så är det jul. jul jul jul. det känns fortfarande väldigt konstigt eftersom året har gått så otroligt fort.

denna dag har det vart full fart. som jag skrev igår så solade jag imorse. nu är jag nöjd =) 

efteråt fort som f*n till jkpg och ryhov. skulle böja mitt lillfinger för första gången på 6 veckor. och hur gick det? det var faktiskt obehagligt. hjärnan kopplade inte först men sen gick det. så nu har jag mitt specialschema som jag ska följa tills nästa återbesök. efteråt så åkte jag, D och hans mor in till a6 och stressade. och vi hann till och med julhandla mat medan D hade tid hos sjuksköterskan. till slut kallade jobbet 16.15. jag hann som tur var! 

imorgon så är det jobb igen. hoppas hoppas hoppas jag får sluta lite tidigare så jag slipper stressa. ska nämligen fira jul hos min underbara familj först. och sedan var det tänkt att jag skulle iväg till D:s familj och va lite med dom. ikväll ska D få sin julklapp. får se vad han säger, hoppas han blir glad =) 

jag önskar er en riktigt god jul. kramar på er! 











 
Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: