>

inga "måsten"

2 lediga dagar har jag haft... och vad har man gjort? hmm inget hahaha. det har faktiskt vart skönt att inte ha haft några "måsten". jo bara ett, det vanliga ryhovsbesöket med mitt lillfinger. men nu för tiden får jag sällskap av D till dessa besök eftersom han passar på att få sina besök hos sjuksköterskan. bra va ;)

julklappar och julklappar, jag blir ju galen. har bara köpt hälften. har i alla fall bestämt att sassa och jag ska in till stan nästa vecka och småshoppa lite. ska bli mysigt. saknar henne massor.

något annat jag saknar är faktiskt fotbollen... har inte tränat en enda gång och får dåligt samvete för detta. men fan, j**** finger. det är det som stoppar mig. jag vill vill vill men vågar inte. eller rättare sagt, får inte. tänk ifall jag får en smäll och PANG, får jag börja om med behandlingen. näää det tänker inte jag riskera. nu är det bara en vecka kvar tills jag ska få börja böja fingret och trappa av lite. följa specialschemat.

imorgon väntas en ny dag på jobbet, fast på tallis då. på kvällen ska D på julbord och jag ska spendera kvällen hos min familj. fredagsmys =) 









Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: