>

handboll

sitter och tittar på handboll... sverige mot tyskland. sverige ligger inte bra till asså. skiljer 5 mål. nu 6. fan! handboll är en svänging sport med många mål. sverige kan kanske komma ifatt...

saknar handbollstiderna med "pålles änglar". även fast vi förlorade varenda match så hade vi ett sånt bra lag ändå. vi hade alltid kul. och alla smeknamn med haha... ?, ufo med mera...

tyvärr så kommer jag nog aldrig mer kunna spela handboll mer pga min axel. kommer aldrig glömma den dagen då vi spelade match mot eksjö. det var en kontring till oss, jag hade bollen, tog mina 3 steg framåt men såg ingen framför mig. gjorde nån konstig snurr för att vända mig om för att se. blev knuffad och landade med hela kroppstyngden på armen och axeln under det. fy fan va ont det gjorde! men sen dess har axeln aldrig repat sig igen. men de glada minnerna kommer alltid att finnas kvar...



Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: