>

finally

nu så finally... alla julklappar är klara. så skönt!

började dagen med en solning. kom på en dag i veckan att jag var alldeles för blek. så det är redan bestämt nu med ännu en solning till imorgon på morgonen. sen är jag nog lagom brun =)

senare denna dag så spenderade jag tiden på shopping inne på a6 med min pingla sassa. vi har alltid kul. vi hittade allt vi skulle ha och lite till. både julklappar och julklappar till en själv hehe. sassa lyckades få med sig två par partyskor hem. och jag ett linne och en snygg spetsblus på vila. kommer bli assnyggt till julen. och det blir premiär med julcidern till juldagen. me like =) 






nu somnar jag snart... är så trött. men D och hans bror är helt inne i tv-spel nu så jag kommer ändå inte att somna... okej, ska försöka! god natt! 

Postad i: < party > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Heddii

vart ska du på juldagen?=)

2009-12-23 @ 14:20:19
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: jacky

vi har bokat bord på olearys. själv då??

2009-12-23 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: