>

ont ont ont

jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra... min knäsmärta dödar mig, jag vette fan vad som har hänt. jag har så ont att jag vill börja gråta så fort jag går. jag har svårt för att käka tabletter men är nog tvungen nu, åkte hem till mina päron behövde lite tröst. fick ett plåster, sån voltaren. får se om det lindrar lite iaf.

ringde jouren på ryhov. men vilken sjukvård asså???

sköterskan visste ingenting, absolut ingenting. hon ville att jag skulle ha remiss från vårdcentralen imån. hallå eller? jag har aldrig gått till vårdcentralen för knät nån gång för dom kan ingenting där. sen tyckte hon att jag skulle ta alvedon. hallå igen eller? tror hon att en fjuttig alvedon hjälper eller... vilken tur att jag har tradulan hemma sen i vintras, hatar det men jag är illa tvungen.

ohhhh va negativ jag låter. men ni anar inte hur jävla ont jag har. det är som att nån klämmer sönder knät samtidigt som det ger illsmärta. jag blir stum så fort jag går för en backe eller i trappor. biter mej i läppen. hoppas hoppas hoppas de går över snart...

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: