>

fotbollsglädje

nu börjar det blir halvstressigt... var uppe tidigt idag. sjukgymnastik 8 på morgonen i ryhov hos anne. allt gick toppen och nu så... ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN fick jag det bekräftat. jag får börja med fotbollen igen =) =) =) =)
okej då... nu ska jag inte överdriva... nu får jag äntligen röra en fotboll. jag får typ ställa upp koner och köra lite själv och samt passa passningar med någon. men absolut INGEN närkontakt, det var huvudsaken. fatta va glad jag är, att äntligen, efter 5 månader och 1 dag sen korsbandsoperationen få kunna röra en fotboll igen. vilken befrielse!



                                       senaste lagkortet på hff dam, som togs av torben


jahopp... vad mera nu då?
har faktiskt suttit och fört över låtar till våran dj på festen, som hon ska spela. ska bli så sjukt kul. maten är beställd från pallas & gästlistan är färdig. på tal om gästlistan hahahha jag & sanna kom på att shittttttttttt, vilken korvfest hahaha. vart e alla våra tjejkompisar egentligen??

nähä... nu ska jag hem och fixa i ordning allt och mig inför jobbet ikväll på hemtjänsten.
Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: