>

blandade känslor

helgen har vart knasig... blandade känslor. allt från förvirring, glädje, förhoppningar till oro, ledsamhet & lite hat... (hat är ett starkt ord för mig, ett ord jag knappt använder)

efter denna helgen har jag öppnat mer och mer mina ögon & min frustration blir bara värre och värre. jag kände att allt gick så bra för mig, så jävla bra, tills punkten kändes i helgen. blandade känslor helt enkelt, jag ska släppa, så nu måste jag hitta tillbaka till målet igen, det jag strävade efter innan kontakten i helgen. snart åker jag till usa, kanske högskola till hösten... dax att gå vidare utan dig. man ska känna sig trygg, må bra i själen samt hjärtat & kunna vara sig själv till 100 % med sina vänner. men nu finns vi inte längre. men JAG finns & ärligt talat, jag mår mycket bättre utan dig i mitt liv...



USHHHHHHHHHHHHHH vilket tråkigt inlägg. men jag ville bara tala från hjärtat. får bli ett roligare inlägg imån för nu måste jag sova. god natt alla ni!

Postad i: < kärlek > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: