>

korsbandet igen...

näää inget negativt. BARA POSITIVT =) =) =)

som sagt... berättade ju sist att jag tränade fotboll i fredags för första gången på läääääääänge. det är 7 månader & 3 dagar sen jag opererade korsbandet.

så idag var jag hos anne, min sjukgymnast. vi körde på styrketestet även fast jag inte är så vältränad nu. jag körde på och tro det eller ej... men jag är fan mycket starkare i benen/knäna än innan operationen. sjukt vaaa???
fan va det ger resultat, ska köra på styrketräning ännu mer, speciellt på framsida låren för det var där det fattades muskler.

ni "korsbands-skadade"... hur går det för er?? berätta =)

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag väntar på korsbandsoperation nu och den blir av lagom innan jul. Hur blir ärren? Stora och jätte fula? kan man gå i trappor efter operation och gör det mycket ont? Hur länge dröjer det innan försäkringspengarna kommer och hur mycket rör det sig om?



tacksam för svar mvh Johanna

2011-11-08 @ 00:27:58
URL: http://barbiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: