>

en lugn tisdag

tisdag morgon på det nya året. hade klockan på 10 men klev upp vid 11. emma sov över hos mig idag, men hon hade vart vaken ett tag. satte på kaffet och kollade på repriser på tv. har vart upptagen hela tiden men nu, vad ska man göra idag... en sak är spikat, DUSCH!


ni förstår säkert inte, men allvarligt. det är så omständigt att duscha eftersom jag inte vågra duscha i badkaret hemma hos mig. så antingen duschar jag hemma hos D eller hos mina föräldrar. där sitter jag på en stol och försöker undvika vatten på högra benet. jag har fortfarande stygnen kvar och dessutom plåster över som är vattentäta. men man vågar inte riskera att skölja benet med vatten ändå. sen stå upp och duscha och halka, aldrig i livet!





det går framåt med allt. blåmärkerna är på väg bort. sjukgymnasten anne sa att blåmärkerna kommer att "flyttas" ner till foten. men det verkar inte så nu i alla fall...

nu går jag runt hemma utan kryckor och äter mindre mängd med värktabletter. ikväll är det final... då menar jag med sputorna. och igår kväll åkte jag med eve till gamla sporthallen i huskvarna och rehabtränade medan de i laget hade cirkelträning. nähäää nu till dagens... det får vi se =)

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: