>

stygnen är borta

i morse hade jag tid hos distrikssköterskan för att hon skulle ta bort stygnen från knät. i och med att jag aldrig haft stygn i mig så var jag sjukt nervös... men det gick väldigt fort och det gjorde inte alls ont. en annan sak förvånade mej, jag har hela tiden trott att jag skulle ha ett jätteärr i knät men nej. det är bara 5 prickar, läkaren gjorde väl operationen med titthål. och tacka för det, nu slipper jag ärr på knät =)




Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja sa ju att de inte skulle göra ont :)

2011-01-08 @ 23:09:53
Postat av: jacky

jaaa du hade rätt gumman =)

2011-01-22 @ 13:36:01
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: