>

sjukgymnastikövningarna

tänkte gå igenom vad jag får göra nu med mina övningar för knät. var ju hos anne i måndags, men det som gjorde mig mest lycklig var att jag fick cykla på motionscykeln igen =)

Dessa tre övningar är uppvärmingen för knät...

1. Släpcykling med högerbenet.

2. Bollrull. Man sitter ner på en stol el. bord och rullar bollen el. pilatesbollen fram och tillbaka.

3. Cykling 5 minuter. 

Och dessa övningar, alltså alla gör jag 2 ggr varje dag.

4. Gångövningar. Knälyft, lina, sidsteg, skridskoåkning.

5. Upp och ned från pall. 2 X 10.

6. Balans på röd matta. 3 X 20 sek.

7. Balans-bål.


 tack för julklappen sany =)

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: