>

sjukgymnastik

det blev sent för mig & linnea i söndags kväll. myspys med kaffe & desperate housewifes. tvserie-boxar är livsfarliga...
och sjukgymnastiken höll jag på att glömma i morse. jag panikvaknade och letade efter min almenacka. när var det jag hade tid hos anne? joooo IDAG!
och skjuts hade jag inte fixat, måndag dag och alla jobbar. panik panik men till slut så löste det sig. nu i veckan ska jag försöka köra bilen och hoppas att det går, känner mig så låst.

i alla fall, glada nyheter... idag fick jag cykla och jag är så lycklig =)

tog några bilder på mina ben i morse. ser ni skillnaden eller? faaan va man tappar "muskler" på så kort tid.




Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: