>

lat lat lat

i matlagning... det var en annan sak när jag jobbade eller bodde sambo. men nu till mig själv... äsh... har blivit lat istället. antingen blir det wok-gryta eller en annan wok-gryta haha. låter komplicerat ändå men jag bara byter wok-såser. resten är bara kyckling och wok-grönsaker som jag wokar. tar 15-20 minuter MAX!!!




idag har jag i alla fall vart i stan och snurrat. bokade tid hos frissan & hälsade på emma i skolan. sen stannade jag hos syrran och hälsade på.

nu är det handboll på tv så klart... norge utklassar tyskland totalt. ikväll är jag halvsugen på att följa med sandra till hennes fotbollsträning och rehaba/styrketräna lite. lite kul med variation. vadå, jag är ju ändå skadad?
Postad i: < recept > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: