>

ett år sen min korsbandsoperation...

jag opererade korsbandet i höger knät (det främre). kommer ihåg hur jävla nervös jag var, min första operation i mitt liv. och jag skulle bara göra det, så var det... det var inte kul att komma ifrån fotbollen, alltid gå runt och vara rädd för att knät skulle komma i oled, rädd för att få en jätteförkylning innan operationen... jag började till och med dricka blutsaft regelbundet, och c-vitaminer, andra förkylningstabletter, clementiner åt jag som aldrig förr ja... gjorde allt för att förebygga en förkylning. kvällen innan när jag duschade med äckeltvålen kändes allt bara nervöst... ligga sövd i narkos? tänk om jag aldrig vaknar? ohhh såna dumma tankar!!

sen så var det dax... äckelduschen igen på morgonen och raka vägen till jkpg utan frukost. det kändes tryggt i uppvaket, uppvaket som man så många ggr hört talas om förut från sitt ex... men det gick bra och lars-göran berättade precis om allt... men när jag skulle få "slangen" i handen fyyyyy fan, höll på att svimma. det var så obehagligt så jag höll på att dö, kändes det som... sen in i operationssalen 3,2,1... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

värst efteråt var sprutorna i magen förstås, fan va traumatiskt!!!!

 

och idag... mår toppen, men spelar dock ingen fotboll så, asså bara tränar men inga närkamper. men resten kan jag göra. är så glad att man kan klara av nästan allt i min utbildning, som är mycket fysisk. nu är det bara att se framåt... nu äntligen kanske jag kan börja spela matcher igen =) =) =)

nyårsafton förra året... taxiii =)

och på tal om nyår... vilken jävla deal jag, sassa & sandra slog vad om till nyår nu... fy fan asså!

vad har man gett sig in på??!!&&%%##

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: