>

ensam

här ligger jag ensam... mörkt är det ute och snöat har det oxå hunnits med. men jag vill inte ha det så här... jag vill åka iväg till varmare länder, typ thailand. med min kärlek men kärlek kan innebära med min familj eller med mina vänner.

nu är jag lite deppig så jag menar egentligen med dig och våran thailandresa som vi hade bokat till december, men som inte blir av. jag hoppas och vill fortfarande innerst inne men det går inte. att inte åka till thailand med dig gör ingenting nu... det som gör mest ont nu är att vi inte är sams. jag är envis jag vet, men jag tänker inte ge mig. jag är värd 100000 gånger med ursäkter för det elaka ordet och med den attityden som tog hårt på mig. jag tänker på dig, på oss varje dag men jag tror på karma. det kommer tillbaka...


"man tror att den första kärleken i livet är den sista tills man inser att den sista kärleken är den första"

Postad i: < kärlek > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansen, vaggeryd

Du vet att du inte är ensam om den känslan. Tro mig, jag vet och förstår i vilken situation du befinner dig i. Har juh trots allt vart ihop med Davids lillebror. Han vart inte lätt o glömma... Plus att det du skrev här, lät lite samma problem som jag hade med K. Måste vara nått speciell kärlek som är ingrodd i dom. För man vet att dom e fina, fast att man vill låta bli o tycka det för o skydda sig själv.



Har kollat din blogg lite nu o då för o se hur det går för dig o David. Men verkar som om det inte är så bra.... ? =/



"man tror att den första kärleken i livet är den sista tills man inser att den sista kärleken är den första"

Vart nog bland det finaste jag har läst på länge!! Ta hand om dig och vill du prata så finns jag, även om vi inte har snackat någe vidare särskilt mycket* =) Kramkram*//Sandra

2010-12-06 @ 16:08:06
Postat av: jacky

hej gumman!

nu är det bättre i alla fall... ju längre tiden gått desto mer har jag förstått att det inte går att förändra honom. han måste ta tag i sig själv först och sen oss... men oss blir det inte mer. nu är vi vänner iaf... men känslorna finns självklart där mellan oss. tungt, jobbigt men det går.



hur går det för dig då gumman? längesen man träffade dig! kram!!!

2011-01-22 @ 13:39:58
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: