>

ångest?

-Du är dum i huvudet... sök hjälp!!!

japp... så sa jag och fan va jag har ångest. jag hatar bråk. jag mår så dåligt av det. men varför måste jag bli utnyttjad på det svagaste sättet som finns?? är det mitt fel?? jag vill inte att det ska va så... jag vill alltid att allt ska vara bra. varför kan inte allt vara bra för?? spola tillbaka tiden till när jag var som lyckligast!


min 22-årsdag vid hovs halla


nää nu lägger jag av... behövde rensa huvudet lite. idag är det måndag i alla fall vilket innebär en ny vecka. en fin en, solen skiner och det regnar inte ute wwwiihhhooo. powerwalk nästa!!

sen en annan sak med... antagligen ska jag opereras den 23 december. dagen innan jul. hellre det än att vänta ännu längre. och detta innebär ingen thailand alls! =(

Postad i: < kärlek > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: