>

dag 4 - ultimata partydagen

dag 4 efter operationen och jag är pigg idag. och lite ledsen... jag som älskar att dansa, speciellt en dag som denna. juldagen, men men... får spendera den i lugn och ro medan resten av världen festar.

vaknade rätt sent idag. blev lite smårädd igår kväll när jag la mig. hade stora blåmärken på benet och runt knät. men det var inget ovanligt visst.

idag ska jag göra en stor process... duscha! känner mig sååååå äcklad men det blir så efter en operation. ingen normal nyopererad människa duschar lika mycket som en frisk. jag har ju fortfarande öppna sår men idag MÅSTE JAG DUSCHA!

idag har jag & min familj kollat på ena filmen efter den andra... men jag blir mer och mer partysugen efter dagens alla statusuppdateringar på facebook om att alla ska festa ikväll. okej jag fattar :P men jag kanske ska gå på en förfest i alla fall, hos några tjejkompisar. bättre än inget, eller hur?

nu är det dax för käk... sen dusch hihi. puss & hej

PS. jag hittar inte min kabel där jag kan föra över korten... jag är jätteledsen, men jag ska leta efter den så fort jag kommer hem till min lägenhet. ni får stå ut!!!
Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: