>

yessssssssssssssssssssss

jag klarade rörelser på redskaps-examinationen igår!!!!! wwwwwwiiiiiiihhhhhoooooooo =) =)

först skulle jag visa min egna färdighet i matta... alltså matta... jag utmanade mej själv som fan och lyckades göra en huvudstående perfekt!! sen en hjulning men det är lätt ;)
räck utmanade jag mig själv rejält!!!! jag valde överkast och klarade den perfekt med!! sen en genomhukning men det är enkelt de med ;)
hopp så ännu en gång så utmanade jag mej själv... hoppade bock!! till och med läraren blev impad för hon visste hur feg jag var innan lovet. och så sidhopp med, lyckades där med!
ringar så fixade jag två enkla rörelser... valde svalboet och stuphängande.
även trampetten var enkel, det är det enklaste men lätt det roligaste =)

men på allt detta så blev vi lottade till en rörelse var på allt... där skulle vi beskriva mottagning och även utföra rörelsen själv för att visa. gick super där med, förutom att det är så himla svårt att förklara perfekt i ord!



sen igår kom ida hem, hon går igenom samma helvete jag gick igenom för ett år sen, korsbandsoperationen. sen fikade vi hemma hos amanda tsm med andra goa tjejer. pajen var sjukt god =)

nähäääääää.... nu är jag vaken tidigt?? ska plugga inför simningen idag och lite inför tentan imån...


Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: