>

vilken underbar nykter helg!!!

vilken helg det blev till slut!!!

jag stannade kvar i växjö och det ångrar jag inte... i lördags tog jag cykeln och cyklade till stan, så skönt att ta sig på cykel till stan, inte alls van vid det efter att ha bott i vaggeryd så länge. fyndade som fan på intersport som skulle läggas ner... köpte ett helt nytt skidset (jacka & termobyxor), underställ, lager 2 tröjor, nya fotbollsskor, ett par tights till gymmet, en rosa gymtröja & ett par rosa skidglasögon. jag sparade så mycket cash på allt detta så nu ser jag nästan fram emot skidveckan i mars med klassen =) =)

sen blev det tacco kväll med ida, carolina, simon & andreas hemma hos mej!! med handboll på tv så klart!! eftersom det var spontant så blev det kul... förutom handbollsmatchen, vad fan håller sverige på med????????????????????

sen förfest hos våran partyprisse johan men där satt jag med mitt vatten, nyktert ja!! och bio sedan med emelee, ida & carolina... "the girl with the dragon tatoo"... den svenska versionen är bättre fast denna var bra... sen spontan utgång på sivans, asså allvar, sjukt kul. 90 tals musik & schlager på dansgolvet där nere. fullt med folk och ännu roligare att skratta åt alla som var fulla. hur är man själv egentligen när man har druckit hahahaha??!! efterfest så klart... klassen gav upp ALLDELES för tidigt men jag & emelee som var nyktra körde all in nyktert!



rolig helg som avslutades med ett gympass med linda... är helt slut i kroppen och ska käka mat nu...



Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: