>

ush då...

inte kul att vakna med halsont... e helt slut i kroppen och huvudet är tungt... nu så är det dax igen då för jackys förkylningskurer =/

en föreläsning idag om ... ja för mycket. intressant men FÖÖÖÖÖÖR många begrepp. få se hur det går med det egna pluggandet sen då. skön vecka iaf... eftersom jag inte behöver göra någon omexamination alls så är veckan soft... idag så har jag hunnit att veckohandla, lagat käk och tvättat. fotbollen hoppar jag över... lärt mig att lyssna på min kropp ;)

men imån då... hahahaha... jag ska spinna med linda kl 8 på morgonen innan föreläsningen! fy fan vad man ger då, hoppas man håller det här träningstempot till sommaren då!!

dax att plugga och sen kolla på handboll.... chaooooooo!!!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: