>

nytt år och nya möjligheter...

det gamla vanliga... så säger man jämt, visst bra och va positiv. men år 2011 var inte ett så dumt år heller ;)

klart att vissa stunder har varit riktigt jobbiga, speciellt att förlora 2 vänner som stod mig nära. den ena för att ibland så räcker det, man kan inte ta emot hur mkt skit hur länge som helst, ibland får man nog och får överväga vad som ger och inte ger i en vänskap, vad man mår bra av och inte bra av... då blev det som det blev!
det andra är ännu värre, toffel kan man kalla det... lyssna på sin nuvarande och bryta kontakten mellan oss pga det. det fick mej att inse vilka idioter som finns bland oss som aldrig kommer att förändras och som fick mig att inse om att varför ska man utsätta sig själv för smärta genom att bara ge och ge hela tiden, nu behövs det ju inte mer! karman ger igen istället!

många positiva händelser har hänt 2011... ganska livsavgörande. till exempel att jag är student nu.
vem fan kunde tro det??

även att jag flyttat från vaggeryd till växjö, vem fan kunde tro det med?? jag blev ingen evighets vaggerydsbo iaf =)

och efter knäoperationen... gått framåt som bara den... ett avbrott i somras men som gick över.
även min livs resa... USA!!! vilken värld, en värld jag förälskade mig i. 2012 lutar definitivt mot en resa tillbaka!

nya vänner, en ny underbar klass och ett helt nytt fotbollslag... jag kan inte ha det bättre för tillfället iaf =)




nu måste jag fortsätta med plugget... handstående progression =P

GOD FORTSÄTTNING!!!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: