>

kära fredag...

även fast de e fredag så känns det inte som det... mest för att det bara är plugg och träning som gäller. och för att jag ska ha vita helger framöver... helst en månad (som tyvärr kommer att brytas på tentafesten). jag älskar att gå ut och dansa, vara social, träffa folk, umgås och även om man ses hemma så slinker det ju ner ett glas vin eller ett glas öl, för sällskapets skull. huvudsaken är väl att jag måste lära mej att acceptera att man inte kan supa varje helg som jag har gjort... även om det handlar om ett glas eller 20 stycken så måste jag gilla det vita läget!



idag har det inte hänt så mkt annars... vart så otrolig lat idag, tvingade mej själv att sticka till ica maxi och storhandla... så nu har jag äntligen mat här hemma, blir massa taccos ikväll =)

vaknade i för sig sent idag för att jag va uppe och kolla på hockeyn i natt eller i morse rättare sagt, jag vaknade till när jag såg sverige äntligen göra mål... fy fan vilket mål... helt underbart snyggt!!!

http://svtplay.se/v/2669287/ishockey/hojdpunkter_fran_jvm-finalen


kolla in målet här =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: