>

helg sköna helg

äntligen är det helg!!! men inte en helg som var förväntad... skulle ju ha åkt till vaggeryd men bara för att jag inte blev bokad på jobb så stannade jag. asså jag ska ringa chefen på måndag och fråga om jag kan få fasta helger, alltså mina helger... jag pallar inte chansa jämt så nu missade jag paulines examensfest bara för det. men dom hade kul ändå kan jag tänka mej =)

igår så stack jag & johan kollade på hv matchen här på vida arena... tyvärr blev det förlust ända in till straffarna... askul att stå i klacken, kommer LÄTT att göras om!! hes idag men skitsamma =)

dagens då... lördag hmmmmm... blir nog att passa på att cykla till stan och kolla efter skidkläder... intersport skulle visst upphöra, så då passar jag på! sen ska jag nog träna förstås, på gymmet... och plugga med!! ska fan kunna varenda jävla del av kroppen som vi lärt oss hittills fram tills måndag... fick ju bara G på tentan för att jag missade totalt på rörelser i vattnet... allt annat var VG, helt övertygat, mest poäng i klassen både i redskapsgymnastik och boll men faaaaaaaaaaan vattnet förstörde allt... HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag får VG i slutbetyget där ändå!!!!


 

 

 



Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: