>

plugg plugg och fotboll

nu har jag pluggat precis hela dagen... skulle åkt till campus och spelat volleyboll med klassen men hann inte pga plugget =(

men nu är jag färdig med världens mest luddigaste uppgift, får la hoppas att man har uppfattat den rätt. ska ju ha seminarium om den så får la gå... nu så taggar jag fotbollsträning, det var fööööööööööööör längesen jag hann med det. och direkt efter sverigematchen på tv hemma hos linda!!

förresten... kollar ni på bb???? jag kan inte sluta garva åt hon bloggerskan... hon e ju sjuk i huvudet men samtidigt jävligt roligt. så som hon dissade joe... "alltså, nu har jag testat norrland det är dax att ta mig neråt, till göteborg och skåne. jag är ju faktiskt på knullturne"...

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: