>

konstiga tankar

jag vet att jag är konstig ibland... hahaha konstiga samtal och idag om hur fula folk kan vara, till utseende. får man tycka att nån e ful? hahaha jaaa det har blitt mer och mer öppet med sånt snack med mina vänner, asså visst, jag har mina komplex men jag har lärt mej att acceptera dom eller försöka göra någonting åt dem men fortfarande kan jag inte låta bli att tycka att vissa personer är fula... okej nu är jag elak men det är så jag tycker, jag tycker att jag ser helt okej ut (kanske inte du) men jag kan tyvärr inte hjälpa det att vissa människor är fula...!! 

jaja... så sjukt skrivet men nåt jag tänkt på bara för att jag alltid ska vara så jävla snäll mot alla men inte nu längre...  orka bry sig om allt och alla! räcker med allt man har att tänka på om sitt liv...

dagens då... SOVMORGON!!! för första gången på läääääääääääänge. skönt som fan. sen lagade jag mat till la familia och självklart tyckte alla att det var gott ;)
sen ett hembesök hos lollo & mia, även lilla kevin... cupcakes och massa prat... sen ännu ett hembesök hos sassa, mycket tjat som vanligt. sen var det fotbollsträning som gällde med vaggeryds damlag och direkt efter gymmet med sandra & sassa. gott benpass!!!!

nähä.... dax att käka mat nu. och kolla på beroendeframkallade BB...

jag & sis på sivans i växjö i helgen

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: