>

bara positivt...

nää inget gnäll. sånt har inte jag tid till, orka lägga ner energi på att vara gnällig. jag tänker ofta på att det finns folk i världen som har det värre. positiva tankar nu i en positiv lista så det blir en smidig uppdatering ikväll...

- jag ÄLSKAR min nya lila data =)
- jag trivs superrrr i min nya idrottsklass
- motgångar finns men det går framåt med pluggandet, peppa peppa!
- knät håller och känns skitbra i alla idrottslektioner samt fotbollsträningarna
- jag är en jävel på att laga mat under press (tidsbrist)
- jag ÄLSKAR min familj & mina vänner som accepterar mig för den jag är
- längtar tills jag får flytta till min studentlya ;)
- och jag trivs asbra med mig själv nu, och nej jag är inte ego. jag mår bra idag =)





Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: