>

vilken onödig morgon

aaaaaaaa så jävla onödigt. bara för att det blir några minusgrader ute så ska tåghelveten gå sönder. men efter ett tag så funkar tågen i värnamo igen... "ska den ända till växjö?" frågar jag konduktören. jaaa säger hon. okej 20 minuter senare är ju rätt lugnt och hoppar på... nääää då är slutstationen i alvesta!! i jävla alvesta!! ingen idé att åka till växjö för en lektion på knapp en halvtimma sen om jag hade åkt... vände och åkte hem istället! ohhhhhhhhhhhh så onödigt!!!!

men det positiva idag är att jag hann hälsa på min storasyrra & hennes man... lite tjat och kaffe satt fint =)

dax att tagga jobb och fixa lite här hemma för imorgon smäller det =) =) =)


(plugget inför litteraturseminariet lägger jag lite åt sidan nu...)

Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: