>

ups =)

okej, jag skolkar. men och? skolan är frivillig. hade bara en idrottslektion på typ en timma. orka slösa halva dagen för att åka till växjö för det... men snart så behöver jag inte skolka för den anledningen. jag flyttar ju snart, om 6 dagar =) =) =)

ska bli sååååååååååååååååååå skönt att flytta men samtidigt kommer jag sakna de spontana, som typ ställa upp och jobba extra samt träffa familjen & vännerna spontant. nu får jag skapa mej ett nytt liv i en ny stad. men jag ser fram emot det... slippa se och springa genvägar för att slippa se psykot till ex. nu kan man bara va och må bra!!

idag då?? ohhhhhhhhhhh fullt upp i skolan. först en skrivuppgift till fredag och en dugga på torsdag. bara att sätta igång, men nu har jag vart duktig hittills och skrivit halva skrivuppgiften redan...

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: