>

tankar som snurrar

mmm mycket som snurrar i huvudet. många händelser som hänt det senaste... allt från skolarbeterna, till fotbollen, till min flytt, tjafset med mitt ex som jag inte känner igen längre, en manipulerad främling nu för tiden...

på tal om det, nu är jag det "svarta fåret" men det döljer sig en mörk sanning under ytan. man är ju två om saken, inte bara en. visst, jag har förlorat min bästa vän men just nu bryr jag mig faktiskt inte även fast jag skriver det här i bloggen för efter det låga FEGA telefonsamtalet den lördagkvällen, fan va jag ångrar att jag inte gick till nattbussen, fan fan fan! det hade vart mitt riktiga JAG i så fall, sträckt på ryggen och bara skrattat åt dom för jag är en positiv människa som går framåt och vet sanningen. och sanningen, till slut kommer det visa sig att han är "svarta fåret" och inte jag. karma kanske det heter ;)

idag har jag i alla fall pluggat (som vanligt). är färdig med en skrivuppgift, ska börja på med nästa nu... sen åkte jag till vapenvallen, min tur att stå i den iskalla kiosken och med några kilon till hahaha... bullar, korv, choklad =)


puss på dig!

Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: