>

ohhhh simningen är fixad

efter en hel del träning så fixade jag livräddningsbana 2, den vi ska examineras i som jag tycker är svårast. jag är sååååååå jävla lycklig för jag trodde aldrig jag skulle fixa det!!! =) =)

1,50 min max. då ska vi simma 25 m med livboj, sedan dyka ner och hämta "bertil" på 3-4 meters djup, sedan ta "bertil" eller en klasskompis och simma med den 25 meter i livbojen.

nu råkar bassängen här vara lite annorlunda mot den i växjö. här är det 25 meter i sträck, där bara häften så det snor nog lite tid när man ska vända sig. sen är djupet 3,8 m där och här 3 m. här fixade jag det på 1,37 min så det blir bara och träna. har ju typ en månad kvar...

assåååå så jävla nice =) =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: