>

hem ljuva hem

man blir lite bortskämd här hemma hos päronen när man hälsar på och bor här... inget fel i det =)


igår så jobbade jag direkt efter skolan... men innan dess fick jag reda på att jag blev godkänd på den sista skrivuppgiften. jag är jävligt nöjd, men hade jag inte haft flytten den veckan hade jag haft mer tid förstås och kanske fått vg men nu är det som det är och jag är nöjd. inga fail hittills i skolan och det är huvudsaken =)

jobbet rullade på och det är härligt att byta syssla hehe... men dagens då??

vaken tidigt för att dra till ikea, tyvärr finns ingen ikea i växjö så får ta det här i jönkan istället. snabbt hem till fotbollsträningen sen och ikväll då?? murphys förmodligen, få se ;)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: