>

workaholic

jag har jobbat, jobbat & jobbat... no life! har även jobbat på extrajobbet, blev skickad till habo igår... en bra bit att köra men så skönt jobb. så kul att få beröm därifrån idag =) 

det är inte så kännt att få beröm från kommunen... vi ska bara göra allt och förbjuda saker och ting och aldrig få beröm för vårat slit! dom enda som berömmer en på jobbet är mina söta små gubbar & gummor, ett tack är guldvärt samt lite choklad på det hihi. men aldrig från ledningen så snacka om skilllnad på jobb och jobb!

idag är jag ledig, de ville att jag skulle till habo igen men jag jobbar hela helgen redan. måste hinna ifatt saker här hemma med. tråkiga vardagssysslor som tvätt, städ, plugg, hinna ifatt bb, sen ta kort med fotbollslaget, träna & besöka min lillasyster som är nyopererad.



ett kort jag blev taggad på sen festen i lördags i gbg, soft stil att festa i eller hahaha

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: