>

vilken dag!!!

och va jag har haft överskottsenergi hela dagen idag. fråga mej inte varför, har hunnit med så mkt och är inte ens trött än. är tvungen att berätta om min dag nu för er hehe...

jobbelijobb till 12. sen skola, samma gamla vanliga tänkte jag. men nej, NATIONELLA PROV!!!! OMG!!!!!
jag trodde jag skulle dö... flashbacks, har inte gjort såna här prov sen gymnasiet för 100 år sen typ. först hörförståelse sen läsförståelse. jag gjorde mitt nästan bästa, nu gäller det tänkte jag. och innan jag gick från lektionen så sa ulla att jag fick mvg på hörförståelsen, wwwwiiieeee =) =)

sen då?? vad ska jag göra??

jooo... lämnade in min punkterade cykel på verkstan. är ju beroende av min cykel på jobbet. sen drog jag till min kära familj och hälsade på. och sen fick jag ett ryck, jag måste till fotbollsträningen, vädret var ju helt underbart ute. fick även min nya overall som är så jävla het. och här är jag mindre het haha...



sen så stack jag tillbaka till min kära familj. grillning och tjat. och dessutom så hittade min familj något ovanligt i förrådet. ett stor fet kista. helt sjukt... på lapparna stod det new york samt adressen och 1914.

antikrundan nästa kanske? eller vad tror ni mina anonyma läsare? kommentera please...
checka in kistan, kanske döljer sig ett lik inuti hihi.


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: