>

vadå ledig?

vadå ledig? jag är aldrig ledig på mina lediga dagar. har hunnit att kolla ifatt bb iaf, det enda som inte var jobbigt. sen så... fixat & trixat med jobbet samt extrajobbet. min almenacka är fullproppad. fy fan!
sen... så städade jag undan all skit fårn göteborgsresan... kläder överallt, panik!!!!!!!!!!

sen så planera maten... oftast tar jag vad jag har hemma. men eftersom jag var ledig idag så körde jag på en mexikansk korvgryta, har inte ätit än, måste ju träna först. men innan dess blev jag baksugen så nu finns det 24 st snickerskakor i mitt kylskåp =)

nu så taggar jag löpning med D. skulle ju till fotbollen idag men fotograferingen blev inställd, känner att jag inte hinner med att åka in och träna annars... måste plugga spanska med... nähä, nu drar jag, hej då!


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: