>

tiden rusar...

som faaaan!

jag vill göra så många saker nu... typ verkligen träna träna träna. okej, jag ska vara glad att knät är mycket bättre. jag får ont om jag går längre sträckor bara, men det är bättre än för några dagar sen. satsar på nästa vecka iaf ;)

såååå... när man inte kan röra på sig, vad gör man då? hahahaha... har vart så sjukt uttråkad bara. hade vädret vart fint hade man fixat brännan. men men... det är inte långt till resan. där kommer vi i alla fall få garanterat med sol. svårt att veta hur mkt man ska packa bara eftersom vi ska shoppa som fan där.

jag har 5 kusiner där och moster, morbror... svårt att veta vad man ska ha med sig som souvenirer. får ju inte väga mycket eftersom det är sista stoppet hos dom. jag tror att dom skiter i ifall dom får en jävla dalahäst eller nåt sånt... tänkte faktiskt ha med massa polkagrisar härifrån. såna stänger, för sånt finns ju absolut inte där. man blir glad av dom och samtidigt väger de ingenting. nååå??

och på tal om B-Day-Party... glöm inte nu att anmäla er. det är senast den 20 maj, asså om 2 dagar =)



denna snygga brud & jag... glöm inte anmälan till B-Day-Partyt!!!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: