>

ohhhh vilken lördag

blev helt annat än vad jag hade tänkt mej... jobbade fram till halv 10 och sen.... FEST!

och inte vilken fest som helst... den nyktra jacky festade. jag tror jag var mer taggad än dom andra hahaha tack tack red bull... började med förfest med sasha, svenish & hans pj. sen for vi ända till chappen, premiär. OMG VA FOLK! har aldrig sett så mkt folk där fiiiiiiiiiiii fan. vi hann bara va där en timma där vi shakade, dansade & möööös. sen raka vägen tillbaka till vaggeryd & afterparty. men duktiga jag drog hemåt framåt halv 3 för jobbet på torsvik väntade.... 7 på morgonen.

TACK FÖR EN SJUK ROLIG KVÄLL!

här har jag lite bilder från jobbet idag... lite lättroad i skyliften :P

 
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: