>

lättnad

hahaha... här e blogginlägget jag skulle ha fixat igår men det började plötsligt blixtra & åska som fan så jag stängde av datan... men här e gårdagens inlägg:

puuuuuuuhhhhhhh... sitter hemma nu. vart mycket idag, jobb till 16. sen besök hos syrran. sen gymmet med mina goingar sandra & sassa. sen tjat & skvaller med dom. och sist hjälpte lollo mej med några tjänster som jag är sååååååååååå tacksam för. TACK TACK TACK =)

idag då...
nu sitter jag här hemma och är lättad. är så lättad att ibland så undrar jag varför jag inte gjort allt detta tidigare, klippa banden och gå vidare. kärleken kan göra en blind, jävligt blind. synd att man var tvungen att bli superknäckt för att inse att jag skulle sluta älska ETT SVIN... 
men men, nu har jag iaf jobbat som vanligt till 13 och nu snart beger jag mej till andra extra jobbet. imån e jag ledig wwiihhoo =)
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: