>

kära göteborg

spontantrip??? JAAA!

i lördags var jag & sassa ute på en powerwalk. D & Sven var i halmstad och ville att vi skulle komma till helsingborg och festa med dom. men nää, lockade inte oss särskilt mkt... så tänkte vi på nadja & sandra i göteborg. vi ville till göteborg och så blev det. jag, sassa & emma tog bilen in medan D & Sven tog tåget från halmstad dit. party party heeeela natten lång i goa göteborg.



dagen efter då... jag blir aldrig bakis som ni kanske vet. vi bodde granne med liseberg och jag visste att den nya attraktionen athmosfere? fanns där. JAG SKA ÅKA! så fick jag med mej D, sassa & sven till liseberg. spökbaren is the shit, där satt vi från förmiddan och ända till kvällen. och där emellan åkte jag & sven athmosfere?. vilket jävla sug i magen asså!





Postad i: < resor > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Wiiie, jag hade superskoj! Skitkul att ni kom! :)



Vet du vad....! Nästa gång vi festar så tycker jag att vi ska ha hatt-tema :) Alla måste ha hatt, sedan får man klä sig hur som helst :)) Eller hur!?? :P



KRAM

2011-05-10 @ 16:02:24
URL: http://sandragee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: