>

jävla svin!!!

jag skiter ifall jag blottar mig här. men jag måste... jag är så sjukt besviken och ledsen så det inte är klokt. jag har blivit så totallurad av någon jag älskar mest. att bli krossad på det fulaste sätet som finns går inte att beskriva i ord... jag vet inte ännu hur jag ska reagera eller bete mej. tårarna bara rinner och rinner och jag kan inte förstå hur man kan vara så elak? att bli förödmjukad? att sitta hemma och vänta och tro att han har det trevligt med sin familj på släktträffen... släktträff innebar en sorts "otrohet". och det mest låga av allt är att bjuda hem denna tjej hem till sig direkt... typ nu idag bara! jag har inte ens hunnit och smälta detta. kan man ha känslor för någon och sedan bjuda hem någon annan ny? 3 år... 3 hela år... vad betydde detta egentligen? vad betydde det när du sa att du har känslor för mig? SAMMA VECKA MED!

vilken tur att jag är en bättre människa än så här. detta är hans riktiga sida. hans riktiga JAG som jag inte känner. idag tillåter jag mig själv att vara ledsen, även fast dessa tårar inte är värda ett skit för dig. jag är stark och kom inte tillbaka och säg att du saknar mig. du har förstört OSS på det mest värsta sättet man kan göra. jag tror på karma och onda människor kommer få sitt medan goda människor kommer få det gott!
Postad i: < allmänt > Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad ledsen jag blir för din skull! :´(

Hoppas han snart släpper dig på riktigt så du kan gå vidare.

Du får tänka att sommaren precis har börjat och du en en skitsnygg singel!!! =)

Kram

2011-05-10 @ 19:48:02
URL: http://pseudotvillingmamma.blogspot.com
Postat av: jacky

aaa jag är så jävla arg och besviken. elakare människa än han får man leta efter!



aaa jooo det oroar jag mej inte för ;) men jag kommer fortfarande inte sjunka lika lågt som david. det han gjorde var billigt och sån är inte jag =)



är allt bra med dej gumman?? hoppas du kommer på festen =)

2011-05-13 @ 01:22:10
URL: http://jackyyy.blogg.se/
Postat av: Hedvig

hoppas det blir bättre söt,du kommer hitta någon som förtjänar dig istället=)

2011-05-15 @ 18:10:53
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: jacky

heddan: jo det är bättre nu. så länge jag slipper se eller höra av äcklet så mår jag mycket bättre. hoppas allt är bra med dej! kram!

2011-05-17 @ 10:42:34
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: