>

hallå eller

klockan är 1 och jag ligger här i min sköna säng. vart en intensiv dag... jobbade ju på hemtjänsten till 13, sen hem och byta om, käka, packa, hämta mina klackisar hos skomakarn (tack susy), tanka som faaaan (fick ju bensinstopp igår hahaha), sen jobba... gick snabbt idag och så fuskade jag med en kebabtallrik med ris på rasten. MUMS!


det enda jobbiga var sista timman för jag blev så trött... men då kom en kille som skulle jobba natt. han och jag tjatade lite och han berättade om sin resa, hela sydamerika i 6 månader. fy fan vilken upplevelse. jag bara LÄNGTAR till usa nu... sen på vägen hem höll jag nästan på att få tårar när nån jävla kärleksballad kom på radion men tårarna vände och jag blev genast bra igen haha... ibland är jag störd, jag vet. hänt så mycket nu det sista, känslomässigt. jag kommer inte våga dricka cider imån på festen, vem fan vet hur jag reagerar när jag bär på så mycket ilska, hat, besvikelse & pyttelite sorg? äshhh... skitsamma =)


jag & sandra på gymmet i onsdags haha


nähäääää... nu ska jag kolla på bb bara för att. även om alla är DÖTRÅKIGA i huset nu.
natti natti alla läsare.

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: