>

fredaggg and I Love It

äntligen fredag... wwiihhoo... får se vad kvällen har att bjuda på. mitt knä är toppen & jag mår toppen. solen skiner och snart ska jag till skolan & spanskan. först tänkte jag dra till jobbet, asså på hemtjänsten och kolla så dom har gjort rätt med min lön. katastrof hela detta året så nu har jag fått nog!

sen då... ska träffa mina pinglor sassa & sanna för en powerwalk. sen hoppas jag på fest =)

glöm fortfarande inte, sista dan idag att anmäla sig till B-Day Party! (gäller er som e bjudna då)


älskar de här garvet, det är mitt riktiga JAG =)

resten av helgen... jobb på boken imån kväll & extra jobb på torsvik på söndag. goa pengar wwiihhoo... nähä, dax att göra i ordning mej, ha de bra alla ni! puss & kram!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: