>

en vanlig kväll efter jobbet...

blev inte så vanligt till slut... när jag körde nerför norra avfarten i vaggeryd så såg jag en bil brinna upp på pendelparkeringen. först tänkte shit, tänk om nån finns i bilen. men sen samtidigt, bilen var ju faktiskt övertänd. ringde sos så kom brandkåren efter 5 minuter... detta var typ halv 1 i natt. filmade lite... men det funkade visst inte att lägga in här... bara en fjuttig bild bara...


jaja... i alla fall... torsdag idag, tiden går så himla fort. hade vela göra en miljon saker egentligen men mest av allt, TRÄNA! okej... knät är bra nu igen tack & lov. men ska ändå avvakta med att anstränga det till söndag i alla fall... tensen här nedanför har jag använt flitigt...





idag skulle jag suttit på bussen på väg till stockholm. till kryssningen. men som tyvärr blev inställd, fan... hade sett fram emot det. lutar åt käk på piren imorgon istället med kollegorna.

dagens då... jobb igen på extrajobbet. förresten, TACK TACK TACK SUSY http://sussiaabys.blogg.se/ för att du fixade min blogg. visst är den snygg ;)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: