>

tens??

ledig idag & knät är mycket bättre idag. igår var jag nästan gråtfärdig från att ha gått från parkeringen på ryhov ända till sjukgymnastiken. jag fick med mej TENS hem och använder det 3 ggr om dagen. men ändå känns det som att det har blivit ännu bättre... här nere ser du en video om du undrar vad tens är ;)



            


tyvärr blir det ingen kryssning, dels för att vi inte hade timvikarier & för att sjukgymnasten avrådde mej från att anstränga knät. och vad gör man på en kryssningsbåt?
så nu ska jag jobba på extrajobbet imån & på torsdag, tur att man mestadels får sitta ner på jobbet. semesterdagen jag hade tagit på torsdag får jag la skita i, finns ju redan en vikarie för mej så finns inte mycket att göra åt. får ju ändå betalt... 

jahopp... dagens då... ledig då, frågade mami om hon kunde hjälpa mej och putsa förnstrerna, okej inte världens vackraste väder ute men lika bra att få det gjort. sen pumpa däcken på bilen. och sist... småpacka resväskan till USA =)  



Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: